ElifNbglsahin Yagmur164 evet ben malesef çatı darlığı yüzünden mecburen sezeryan oldum şimdi 2.ye hamileyim mecbur yine sezeryanla doğum yapacağım
umudunannesiii Yagmur164 39+4 um bebegm 38 de 3700 kilo idi Catin dar olduğu için nrmal dogumda yırtılma olur dedi doktor bnde üç gün sonrw sezaryan olacak gbiyum
Yagmur164 ElifNbglsahin normal doğuma engel değil ama biraz daha zor olur dedi kesiyide fazla atıcagını söyledi. Karar verme aşamasındayım hayırlısı bakalım