SayeMom Tuuba06 13ün sonu gbiydi sanırım 14 e girerkende olabilir 😄 15 haftada ögrendim ama her hafta doktor cagırmadıgı halde gidiyordum cunku bana 16 da gel demişti bu fotoya rağmen söylemedi ne erkek ne kız diye o zamanlar 15 te gittim en sonunda söyledi
Elbet-birgun-kavusacagiz SayeMom ama seninkinin ayak bas parmagi gelmis oraya ondan pipi gibi durmus😂😂