Tugcesevimli Kızlar bende bartholin kisti var sizce bunu doktora söylemeli miyim,beni sezeryana falan zorlarmi ve kızlık zarim doğumda patlayacakmis böyle durumlarla karşılaşan oldu mu nasıl bir yöntem izleniyor acaba
Tuba2190 Tugcesevimli Tabiki söyleyin bartolin kisti enfeksiyondan dolayı olur bunun için sezeryan yapmazlar ancak bartolin kistik yapiya dönüsürse ozaman belki ki zaten onun acisına sizde dayanamazsiniz gecmis olsun🌸
Tugcesevimli Tuba2190 Bir kez sisti geçen sene patlattirdim ameliyat demişti doktor gene şiş kalacak oran demişti çok şükür skntim yok ama hamilelik süresince şişmesi durumunda mahfolurum tabiki 😓
Tuba2190 Tugcesevimli bende hamile kalmadan once ameliyat oldum benim cok sisti 5 6 defa korkup ameliyat olamiyodum en son dr um birdaha şişerse bana gelme sana bakmam dedi ameliyatı kabul edeyim diye öylede oldu şimdi niye direnmisim dünya varmis diyorum umarim hamilelik süresince şismez sezeryan korkusuna bunu doktorunuzdan saklamayın lütfen.
Fhatice Tugcesevimli Şuan için bi sıkıntım yok çok şükür hatta ben ilk başlarda gereksiz görmüştüm ameliyatı ama aile doktorum iyi ki yaptırıp kurtulmuşsun dedi
Tugcesevimli [silindi] Dört beş haftalık gebeyim,şu an sis değil geçen sene Kasım’da sismisti enjektorle aldılar şu an bı skntim yok çok şükür ancak sislik kaldı biraz
[silindi] Tugcesevimli aaaa o zaman kesinlikle söyleyin. Sonuçta iltihap ve gebelikte bu durumlar cok önemli oluyor ihmal etmeyin aman diyim. En azından bizden daha doğru bilgilendirme yapar size sağlığınız için ihmal etmeyin
Tuba2190 Tugcesevimli hamileyseniz dikkat edin enfeksiyon almamaya çalısın malesef defalarca şişdi benim nezaman enfeksiyon alsam ozaman şişiyodu sizin ceviz kadar şismiş dua edin benim ameliyat öncesi portakal kadardı😊ben kurtuldum insallah sizde kurtulursunuz o illetten sağlıklı bir gebelik diliyorum size🌸