Mdnee ben oglumdada kizimdada yaptim.. çok faydasını gördüm.. kızımdada fayda ediyordu 1 saatte 2 cm açılma yaptı ama acil sezeryana alindim mecburi sebebden ama oğlumda ilk gebelik olmasına rağmen 6 saatte 12 cm le catala çıktım ☺
Temiz su dolu bir kaba bırakıyorsunuz içine de besmele ile o otu bırakıyorsunuz.. sonra abdestli bir şekilde ki alma şansınız varsa daha iyi yoksa abdestsizde okunabilir.. 3 er kere Felak Nas ihlas fatiha İnşirah ve ayetul kursi okuyup ufluyorsunuz.. okuyabilirseniz 1 tanede meryem süresi okuyabilirsiniz.. sonra rabbi yessir Vela tuassir rabbi temmim bil hayr diyerek 3 yudum o sudan alıyorsunuz.. almadanda olabiliyormuş diyelim bir başkası sizin adınıza evde yaptı ve siz yoksunuz o zaman olabiliyor ama içme şansınız varsa her kasikda o duayı söyleyip içerseniz daha iyiymis.. sonrasinda onu bırakıp gidiyorsunuz.. Ve sanci anında o rabbi yessir duasını dilinizden düşürmeyin.. bakın gorun siz Rabbım nasıl kolaylaştırıyor.. dogum biter bitmezde çıkarıyorsunuz sudan besmele ile o kadar 🤗