Eceisss Esraz ama buradakiler baya tepki gösterdi sorduğumdan dolayı bende ilaç kullanamıyorum midem hassas olduğu için ondan dolayı sormuştum oysaki
Feyzaveannesi Eceisss Canım insanlar gebe kalmadan önce bile folic asit kullanıyorlar. Bende kullandım mesela. Vücut içinde bebek içinde önemli bir vitamin. Sen bilirsin tabii kullanıp kullanmamak sana kalmış
Pinarrsu Eceisss folikasit mutlaka icmelisin, bebegin ozellikle omurgasinin olusumunda etkisi var. Ilk 3 ay iciliyor, önemli bir ilac ihmal etmryin bence
Cansuada24 Eceisss bende ilk basta sana yazılandan kullandım benim doktorum vinalac yazmıştı ama bulamadım ilk o bittikten sonra tekrar yazınca bulduk
Cansuada24 Esraz ama sen yanlış bilgilendiriyosun sende olmadı onda olur senin bünyen farklıdır onun farklı hani ben içmedim sende içme olmaz kimse burda yanlış bişe demiyor herkez kullansan iyi olur diyor doktor kötü olan bişey yazar mı ya
Duy_gu Eceisss henüz kalp atışı yok demi bende 5 haftalık hamileyim banada bir kağıda yazdı verdi sadece
Nazlii__ Kutumu aldım bu zamana kadar folix asitin kilo aldırdığını görmedim her duyduğunuza inanmayın :)
nur5519 Folidoce iyi bir folikasit kullandıktan sonra değerim bayağı yükseldi ayrıca 13. haftamdayım hiç kilo almadım zaten 3 ay kullanmak gerekiyor