Btlfth Gigiiii 6 gün geciktim 22. 8le öğrendim geç döllenme oldu galiba çünkü beş hafta da bir olurum ben adeti daha yeni benim minik kuşum 👶🏻💕☺️
papatya56 Sksksksks Amin İnşallah canım bu sefer sağlıklı olsun kimyasal olmaz İnşallah Rabbim sanada nasip etsın🥰🤲🏻
badembid Gigiiii tebrikler ben de bu test ile öğrenmiştim şimdi 25. Haftadayız😍 hayırlı olsun küçük civcivin🐣🐣 sağlıkla gelsin🙏🏼