Kykcirem wee bbaby aldım ikisinede.. pahali emzikleri biraz gereksiz pahali buluyorum mesela 60 70 tl yede Emzik var meme ucuna daha yakınmış
Ama olduda çocuk emmedi yada haftada bir kayboldu ve ona alıştı napicam o zaman her hafta 60 70 tl küçük emzigemi vericem diye düşünüyorum.. bide verme zamanın emme durumunu sen ayarliyorsun o yüzden ben weebaby tercih ettim 8 10 tl gibi fiyatı var iki benegimde emdi ve onlarında 3 4 farklı uçları var ben damakli aldım ikisindede kaybolduğu zaman rahatcana marketlerden bile bulabiliyorum