Annesininaski Zeynepeymen abenim Kızımda rahat geçti ikincisi berbat kendi doktorum erkek dedi 3 ayrı doktor kiz hangisine inanin
MinikkkMucizem yalanyolcu canım ablama bu bebek iri bebek doğurmazsin dediler ablamjn 2 tane normal doğumu var bide 38.haftadan 40.haftaya kadar gel sezeryana alalım dediler ama ablam istemedi başka bi doktora gitti 41.haftada 4200 gram normal doğum yaptı 😊
Cancancan yalanyolcu canım benim 34. Haftamda 3050 gr ama doktorum istersen normal doğurabilirsin diyor hiç sezeryan demedi. Ben sordum hatta doğum zor olursa diye. İstersen doğurabilirsin diyor 🤷🏼♀️