KardelenYunusEva Kızlar merhaba 18 günlük kızım var emzik kullanmam normal olur mu geceleri bazen aşırı uykusuz oluyorum ve emzik kullanmak istiyorum sizce kullanmalımıyım memeyi bırakır mı ?
Minnakkurabiyeveannesi27 KardelenYunusEva hayır kuzum artık seni tam kavradıysa rahat bir şekilde etmiyorsa emzik vermenin sakıncası yok zaten ondan süt gelmediği için beklenti içinde olmaz bebek
Deletedmom27272 KardelenYunusEva merhaba okuduğum kitapta böyle bir bilgi yer alıyor https://www.hizliresim.com/8jzjtqf
Omerhatice KardelenYunusEva ben odaya gelir gelmez verdim iki bebegimdede bi sknti olmadi çok şükür ☺
Omerhatice KardelenYunusEva ben bir sknti yaşamadım canm Hatta cevremden kimisi neden verdin konuşmasına yemesine engel dedi.. ama oglum 3 yaşında bülbül gibi konuşuyor maşallah.. kizim daha 3 aylık.. bide acıktığı zaman hiç bir şekilde almıyor emzigi versemde kabul etmiyor.. Karnı iyice tok oluncada keyfi yerinde oluyor gene almak istemiyor alsada gülüyor ediyor pit diye atıyor.. Hafiften karnı acikmaya baslayinca emzigi tutuyor.. ordan anlıyorum
Mltm88 KardelenYunusEva Kızlarıma evde çok denedim tutturamadım..Bu defa direk hastane çantasına koydum ☺️
ratatosk KardelenYunusEva benim bebeklerim 1 hafta küvözde kaldılar orda bile vermişler emzik ben de veriyorum. Uykuya dalınca atıyorlar ağızlarından. Acıktıklarında da atıp ağlıyorlar.