@BusraEfendioglu saçalarım ombre. Doktorum 3. Aydan sonra izin verdi kokusuz ve açık alanda boya diyorlar yine de öyle yapmayı düşünüyorum. Kuaförüme de çok güveniyorum . Bana düz boya yapalım. Ombre de açıcı kullanmak zorundayız . Yoğun kokuya maruz kalcaksın. Açıcının kokusuzu bitkiseli yok dedi . Saçım 8 saat falan sürüyor . O yüzden ombre düşünmüyorum.