Dün gece iki damla pembe kanamam oldu takiple olduğum hastaneye gittim her şeye bakıldı her türlü tehlikeye hiçbir sorun görünmedi. İlişkiden kaynaklı dedi doktor iğne oldum progestan galiba sağ yan tarafımda kasık da değil üst tarafta böyle bir kramp gibi bir ağrı var Sol tarafıma dönüp yatmaya çalıştığım zaman acayip derecede ağrıyor şu anda böyle hem bir baskı hem bir kramp gibi Yaşayan var mı bunu