9494Gizo canım sen devlet hastanesinde yatıyorsun değil mi neden magnezyum serum takviyesi yapılmıyor kasılmanı neden ölçmüyorlar togo ile bana doktorların dediği kanama miktarın artarsa acil sezeryana alıcaz demişlerdi
Hep kontrol ediyoruz malesef plesanta aşağıda olunca benimde heran kanama riskim var ama ben hep yatıyorum sancım kasılmam olunca ayaklarımın altına bir sürü yastık koyup dikiyorum havaya ve kantaron yağı ile masaj yapıyorum ağrımda azalıyor sertleşmemde geçiyor
bebeğinle lütfen konuş şuan gelme annecim ikimiz içinde orda kalman sakin kalman gerekiyor bak onunda sakinleşeceğini göreceksin çünkü çok hissediyor üzüntünü stresini
Bak ben bu rahatsızlığımı öğrenince 5 gün ağladım sonunda kanamam oldu acı tecrüben sonunda onun sağlığı için üzülmeliyim çok dua et kafanı dağıt
alışveriş yap bebeğin için kafanı dağıt