Merhaba anne adayları, benim ikinci gebeliğim şuan 5+2deyim. Kilolu başladım 74 kiloydum 75 olmuşum bile. İştahım açık daha bulantı falan bişey yok ortada. Hareketsiz görüyorum kendimi. Ruhsal olarak kendimi şişman, çirkin hissetmeye başladım, kilo aldıkça bu duygular da artıyor. Nasıl kendime gelirim? Nasıl sağlıklı yaşama adım atıp minimum kilo alımıyla gebeliğimi sağlıklı bi biçimde ilerletirim? Burda gebelikte kilo verenleri gördükçe kendimi daha da yetersiz hissediyorum bi obur benmişim gibi😢