evlatkokusu0806 Bebeğim rahmime yakınmış şuan birşey yok 1 gün daha hastanede yat dedi doktor duruma göre taburcu olucam. Herkes bebeğine sağlıkla kavuşsun lütfen banada dua edin
Merve-1109 evlatkokusu0806 inşallah sağ salim vaktinde hayırlısıyla kucağına alırsın kuzucum stres en büyük düşman bebeğini seviyosan stres yapma o geleceği zamanı bilir için rahat olsun
Berrasirin evlatkokusu0806 Rabbim bebegini sana bagislasin insallah …stres yapma iyi dusun iyi olsun insallah ⚘⚘
Gonul_enes evlatkokusu0806 allah sana bagislasin,vakti zamaninda kavustustursun,bende 10 gun once dogum yaptim bebem 3 gundur hastanede yatiuor😔 sariliktan ve kan uyusmazligimizdan bizde bi kavussaydik hayirlisiyla
Gonul_enes BallyavruM esimle degil bebegimle uyusmazligim var, ben 0 pozitf,ogullarim a negatif… altta yatan sebebimiz bu