Kumrukus13_ valla benim o gün sabahleyin bir belime agri girdi sonra dedim içimden böyle bi his vardı dedim sabah sabah eşimle iliskiye gireyim belki yolum açılır,sonra akşama doğru saat 6 lara böyle belli bir zamanla agrilar girdi sayacı açtım arada bazen düzenli bazen düzensiz sancı gibi biseudi yanı daha doğrusu alt karnımdan belime agri veriyordu sabaha kadar cogaldi ama dayanabilcegim kadardı fazla takmadım onu sonra saat 10 lara doğru sabah hastaneye geldim açıklık baya vardı öyle de doğuma aldılar