yigitegenin_annesi ben bu hafta cuma günü tetanoz aşısı olmak için sağlık ocağına gittim.hemsire gelecek hafta şeker yükleme yapılacak dedi..hatta hastanede sıra almadım dedim . hemşire de sağlık ocağının cihazının bozuk olduğunu doktorun bir tane evrak verip seni başka sağlık ocağına yönlendirsin orda şekeryukleme yaparsın dedi.onun için pazartesi kendi sağlık ocağında evrak alıp başka sağlık ocağında şeker yükleme yapac cmm..