Clementinee bende şuan 17+3 üm ama 16 dan beri benimde aynı şekilde ağrılarım oluyor ams şiddetli değil oluyor geçiyor oluyor geçiyor , doktora gittiğimde bi sorun olmuyor bebekte çok şükür , progestan kullanıyorum ama , ağrın olunca kullan ağrın olmadı mı kullanma dedi , herhangi bi büyük sorun söylemedi canım canını sıkma , çok şiddetlenirse doktora git tabii