Pinar__50 Hmm bende de 2 cm açıklık vamis 4 gün hastanede yattım ciğer gelistirici vurdular pruloton vurdular serum nidilat hap falan 5 gündür de evdeyim yatıyorum sadece wc ye kalkıyorum sancım vs yok şükür 30+1 olduk bakalım ama bebek sağ tarafında toplaniyo korkuyorum Çarşamba günü kontrolüm var bakalım ne diyecekler açıklık inşallah 2 cm de kalır sizin doktorunuz başka bişey dedi mi açıklık ile ilgili