[silindi] yigitegenin_annesi hiç acımadı kökleri güçsüz bence bunların inşallah çoğalarak çıkmaz 😅 hamile kaldık diye niye tüyleniyosak
Zeyyyn yigitegenin_annesi tıraş makinesi ile aldım 1 2 kere azaldı gitti daha almıyorum gebeliğin belirli bir dönemi eşimle yarışır gibiydim 🤣 artık uzun süre kıl tüy çıkmıyor Bi yerimde alınca
Crcs yigitegenin_annesi ben de bugün ekstra arttığını farkettim. 23+6. Göbek deliğinin altını daha önce de aldığım için oraya müdahale ettim ama şimdi bütün karnım tüylenmiş dokunmayacağım oralara.
Selcans yigitegenin_annesi inşaallah dokulur o günü hevesle bekliyorum🙈 Catlamayalim diye surdugumuz yağların da etkisi oldugunu dusunmeye basladim ben artik 😅
DeryaSekban Selcans alakası yok 😁 ben çatlak kremi e dha abu hafta başlıcam 12+4 hamileyim. İnanırmısınız böyle bir tüylenme yok ki benim genel olarak vücudum tüysüzdür bacağımı bile kaç zamanda bir alırım. Moralim sıfır 😁😁
deletedmom87894 yigitegenin_annesi vallahi çok pişman oldum lazere gitmediğime kuaföre gittim geöen koltukaltı için 3 güne tekrardan çıktı nırmalde 10 gün dururudu😂hormonlardan
NESLIHAN_ yigitegenin_annesi kendinizi kötü hissediyorsanız ağda ile aldırın kuaför de ama eğer kendimi kasarim derseniz aldırmayın strese girmeyin bostan yere
yigitegenin_annesi NESLIHAN_ kendim yapsamda kadarım kuaförde yapsamda aynı kasarım kendimi kadın olmak bınu gerektrir doğumdan sorna dökülür inşlah d
Hasret_Ali yigitegenin_annesi off ya ama netten bakınca da kesmeyin kendisi doğumdan snr dökülür yazılıyor valla ne edcem bende bilmiyorum kime danişsak kesme der ama halimiz hal değil😂
Mehmetinannesii Guley_ benimde gobegimde bir tane siyah kil var acaba daha onceki hamileliklerimde bilincsizce kopardimda o yuzdenmi hicdurmadan uzuyor 😄 boyle bir yorum okumasam hayatta aklima gelmezdi
Limonveannesii yigitegenin_annesi aslan yelesi gibi oldu maşallah bembeyaz tende o kadar kötü duruyor ki psikolojim bozuldu benim almak istiyorum ama dökülür belki diye sabrediyorum 🙈
Selcans DeryaSekban haha dogrudur benimde sadece göbek de var, cildim normalde de kuru olduğu ben çok yağ kullanıyorum ona bağladim ama dökülür inşaallah hepimizin sonunda 🙈 yoksa lazer yolu taştan…