14meydan14 bana da ikidir gidiyorum bebeğimin kafasının iki hafta önde gittiğini söyledi genetik olabilceğini söyledi bizde büyük kafa yok ama🤷🏻♀️ İlk çok sıkıntı ettim kendime ama sonrasında gerçekten sorun olsa doktorum gönül rahatlığıyla söylemezdi diyorum sağlığında sıkıntı olmasın da bebişlermizin gerisi önemli değil 🙏