Seda9507 seninle aynı haftalardayken sırf tatlı ye sola yat dediler diye resmen günde kaç çikolata bitiriyordum solumu çürütmüştüm artık sağlık ocağına gidiyodum hemen kalp atışı varmı diye artık hemşire beni görünce niye geldiğimi sormadan aleti çıkartıyordu düşün yani ama paniklerim o kadar gereksizmişki şimdi daha iyi anlıyorum. Bir tane doktor gün içinde 10 dan az hissedersen acile gidiceksin dedi o yüzden her gün panikliyodum acaba bugün ondan az oynucakmı diye. Sonra başka bir doktora gittim saçmalamasınlar öyle birşey yok 30 haftaya kadar bebeğin haraketlerinin düzene girmemesi çok normal dedi ultrasyonda gösterdi bak şuan oynuyor hissediyormusun dedi hayır dedim her haraketini hissedemezsin eğer kanaman yoksa suyunun geldiğinden şüphelenmiyorsan gün içinde de kıpırdadığını biliyorsan sıkıntı yok dedi şuan 35 haftalığım bugün bile mesela az oynadı dünde çok haraketliydi ama sıkıntı yapma canım 🌸