**Merhaba arkadaşlar, ben hamileliğimde oksapar kullanıyordum erken doğum yaptım elimde 3 kutu fazladan oksapar kaldı. Çok şükür ben bebeğimi sağlıkla dünyaya getirdim, bebeğimizin hayrına ücretsiz olarak ihtiyacı olan ücretle satın alan birine göndermek istiyoruz. İhtiyacı olan kişiler iletişime geçebilir mi? ### ******