Prensess_annesi Kızlar kendi isteğimle sezeryan olmak istiyorum 38+2 de doktorumuzda duran bebeği alamam dedi acaba bi sıkıntı olur mu alınsa
AyeKantar Prensess_annesi neden istiyorsunuzki doğru diyor duran bebeği sıkıntısı yoksa neden alsın ben 34 haftalık hamileyim erken doğum yapıcam 1 gün bile anne karnında kalsa kar düşünüyorum
Svl Prensess_annesi İlk gebeliğimde 38+5 isteğe bağlı sezaryan oldum tarihi doktorumla beraber belirledik
Prensess_annesi Enesefe AyeKantar tomurcukannesi Kızlar şehir dışında doğum yapacağım eşim devlet memuru izin olayı sıkıntılı planlı olmazsa git gel yapacak bulunduğumuz şehire ve bize ekstra maliyetli olacak doğum ücreti falan biliyorsunuz işte o yüzden planlı olursa bizim için çok iyi olacak ☺️
Svl Prensess_annesi evet zaten sezaryan olacağım için birde boşuna sancı çekmemek için erken alındı.odaya geldığımde sütüm geldi çok şükür sorun yaşamadım🙏