Fatos95 ben kullanıyorum alerjik astım alerji hapını kullanamıyorum ama inhaleri mecbur bu zamana kadar bende iyi gelmiştim ama artık krizsiz günüm geçmiyor alerji de bastırıyor üstüne normal için kendime nefesime asla güvenmiyorum ve ne kendimi ne bebeğimi tehlikeye atmak istemem