Rmysa0308 ben 12. haftama kadar sadece folik asit kullandım, 12. haftadan sonra demir, balık yağı kullanmaya başladım🙏🏼 Çünkü kuruyemiş hiç tüketemiyordum omega sadece balıktan alıyordum doktorum kullanmamı önerdi hala da kullanıyorum faydasınıda gördük şükür gelişimimiz gayet iyi🌸