12+4′te ikili taramada doktorum kız dedi, kısa bir süre bacak arasını gördü bacak arası boş dedi. Ama çok fazla erken haftalarda yanılma olayları okudum forumda o yüzden emin olamıyorum. Net bir şekilde belli olması için bir kaç hafta daha bekleyeceğim 🙏🏼