Almla ben de pko rahatsızlığm vardı aşılama tedavisi oldum o ay gebe kalamadım diğer ay kendiliğimden gebe kaldım tedaviden önce mutlaka sağlıklı beslenme ve sporu hayatına dahil et ben çok faydasını gördüm bir de kafan rahat olsun çocuk için değilde mutlu olduğun için diyet yapacağını düşün sabırlı ol bol bol dua et şu an 2. Gebeliğim o da kendiliğinden oldu ben ege üni de tedavi olmuştm doktorumun da payı çok büyük