Zeynocemre canım benim doktor haftasına göre 3 gün ilerde bebegın boyu uzun dedi eşimle ben baya güldük ben 1.60 eşim 1.70 biz kısayız hocam bu çocuk kime çektı acaba dedik oda çok takılmayın zaten burdakı ölçümlere dedi önemlı olan çocuk doğduktan sonraki gelışım aşaması o zaman ya uzar ya durur demişti, bizim aile dostumuzunda kızı 43 cm doğmuş kısa yanı şuanda 1.75 falan var 😂