Depresif bir yoğunluk sezdim sizde. Kuvöz bebeklerimizin daha iyi olması için var öncelikle. Eğer bir sıkıntı varsa orada olması daha sağlıklıdır inanın. Bu sizi mutlu etmez tabi ama yine de bu kadar kendinizi koyvermemelisiniz.belki 3 gün belki 4 saat belki 1 hafta sonra sizinle olacak. Burada 3 ay boyunca bebek yoğun bakımında kalan annelerimiz oldu. Biraz güçlü durmanızı tavsiye ederim. Her doğum aynı değil, çatı darlığından doğumda ölen var mı diye ben de Google hemen soru sormak istedim sizin yazdığınızı görünce. Ne yazik ki ben de irkildim ve doğuma az süre kalmış olan her annenin aklında yer edinecektir. Annemizin mekanı cennet olsun:( ama belki doğumda başka bir komplikasyon olmuştur orada değildik sonuçta hiçbirimiz. Bu şekilde devlet hastanesinde doğum yapmayı planlayan annelerde doğru mu yapıyorum devlet hastanesinde doğum yapmakla diye düşünmüştür. "“uyanamıyordum ölüyordum Tokat attılar öyle kendime geldim oradakiler de ohh be dedi”" yaa narkoz alıyoruz uyandırma işlemi genel anestezide zor olabiliyor, trafik kazası geçirdim ömrümde 2 kere ameliyat oldum ve herkes gibi yaa ameliyattan çıkamazsam tedirginliği yaşadım. Ama bunu değil böyle bir platformda ailemle bile paylaşmadım. Biraz güçlü durabilmek çocuk doğurmaktan daha kolay. Böyle bir yerde bence tüm anneler doğum hikayelerinin güzelini bize saklasın. Kötü geçenlerin bizlere faydası olmuyor ne yazik ki. Tam kötü de diyemeyiz hikayenize aslında, yakında bebeğinize kavuşacaksınız inşallah.