omerayazelifasya Kızlarr merhaba. İlk defa yazıyorum. Çok yeniyim. İlk gebeliğim. Bir arkadaşa rast gelmiştim. Ultrason görüntümüzden cinsiyet tahmini yapiyordu. Acaba görüntülerimi görür mü ki 🙈 https://imgyukle.com/i/ldpax https://imgyukle.com/i/ldBPv
Bsrahb omerayazelifasya canım ben anladım ki ultrason görüntüsü iLe Alakası yok bende ilk zamanlar heyacandan atmıştım 10 haftalıktı burdakiler erkek dedi ama doktor kız dedi iki seçenek var zaten görüntüye göre tutarsa 😂
Ada_kacira Gizem93 bende öğrenemedim 14 haftalığım 12 haftalıkken Erkeğe benziyor dedi doktor sonra 13 haftalıkkrn gittim kesin bişi diyin alışveriş yapmak istiyorum dedim ne kız diyebildi nede erkek çok merak ediyorum şuan 🙈😂
Gizem93 Ada_kacira bende persembe gunu gidicem en son 12.haftamdaydım gittigimde 1 ay sonra gelince belli olur demişti bakalım az kaldi merakla bekliyorum🙂
Minnakkurabiyeveannesi27 omerayazelifasya Bir kızın olacak kuzum Allah’ın izniyle rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin