Adet oldum kizlar dr gittim dr genetik test yaptırırp öyle tup bebek yapmamı istedi maddi olarak çok pahalı yasim 39 yumurta 6 tane kalmış ama sanırım 6taneden hep 1 tane sağlıklı geliyor yumurta güçlendirmek için ne yapabilirim bildiğiniz bise varmi cok üzgünüm ne Yapacam bilmiyirum genetik test ve yumurta toplama dondurma cokk maliyet ister cok tükendik