Busradlr99 26z25a04f biontech oldum 1 saat olcak suanda çok şükür bi etkisi olmadı daha inşallah da olmaz 🙏🏻
Baharmm16 Sakın korkmayın en iyisini yaptınız ben covidim 37 haftam ölüp diriliyorum yan etki 1 2 olup geçer korkmayın 🙏🏻
Busradlr99 Baharmm16 ya ilk önce çok Geçmiş Olsun inşallah bir an önce atlatırsınız 🙏🏻 Çok teşekkür ederm içime su serptiniz 🙏🏻
Busradlr99 Yesim1992 inşallah geçer hemencik🥰benim de çok şükür bişeyim yokta piskolojikmen heralde midem bulanıyor sanki anlamış değilim😂😂😂
Busradlr99 Shilal içini rahat tut bende çok tedirgindim fakat burda bazı postları okuyorum ve ondan sonra karar verdim olmaya ve direk bugün oldum gidip 🙏🏻 Hepimize şifa olsun inşallah 🙏🏻
tosbis14 İki hafta önce biontec oldum kol ağrısı dışında hiç bi yan etki yapmadı geçti bitti çok şükür
merveozkn Bende 12.haftaya yeni girdim 2.aşımı yarın vurulacağım okumadığım yazı kalmadı içimdeki tedirginlik hiç gitmeyecek sanki nasıl değişik bir duyguymuş meğer kendini unutuyor insan aklı fikri bebeğinde oluyor. Allah hepimize yardım etsin kızlar
Fk_noire Ben de ilk dozumu 3,5 aylık hamileyken ikinci dozu ise 6,5 aylıkken oldum . Doktor müsaadesi ile. İlk dozda baş ağrısı olmuştu 2 gün sürdü, 2. Ci de herhangi bir yan etki yaşamadım. Sinovac oldum ben.