Kızlar son regli tarihine göre şuan 6+1 haftalık oldum ve yarın ilk randevum var inşaAllah kese bebek ve kalp atışını duyacağız
Benim bir kaç gündür aşırı bulantılarım var bütün gün yatıyorum diyebilirim
Bu durum sizce normal mi tedirgin olmaya başladım çünkü artık
Ve siz bulantıları geçirmek için neler yapıyorsunuz 🌸