gokceunall Kızlar merhabalar 37+5günlük oldum bugün belimde acayip bir ağrı var ama daha önceki ağrılar gibi değil yani normal bel ağrısı gibi değil ilk defa böyle bit ağrı hissediyorum neden Acaba doğum habercisimi?
havis00 gokceunall hamilelikde bel agrisi cok normal belinden kasiklarina dogru bi agri varsa dogum habercisi olabilir