Sevimlianne_adayi benim eşimde asker genelde evde olmuyor
ovulasyon günlerinde ya nöbeti olurdu ya bilmem ne görevlendirmesi çıkardı ortaya
harikalar yaratmaya çalışıyorduk bi ara 😅 işten kaçip gelirdi Ama herhalde o stresle yinede olmazdı 😂
Var herşeyin bir vakti demek lazım belkide 🙂