dtbsra6 [url=https://www.hizliresim.com/ihpms8x][img]https://i.hizliresim.com/ihpms8x.jpeg[/img][/url] kızlar selam, reglime 8 gün var. Son yaptığım test bugünün sizce yumurtlama oluyor mu?
GamzeBaz dtbsra6 tam aynı koyulukda degıl canım ama değerlendirme yap yumurtlama olablr her test farklı benden net koyu ckmstı
dtbsra6 Zeyna27 genelde piki görürüm canım ama bu ay umudu kesmiştim reglime 7 gün kaldı diye , değerlendireyim dediğin gibi belki yarın piki görürüm
Zeyna27 dtbsra6 sen bugün yarın değerlendir canım ne zaman olacağı hiç belli olmaz umarım bi an önce gebe kalırsın bende bu ay hiç test doktor hiçbirşey yapmadan öylesine yaptım bakalım daha çok var adetime
Zeyna27 dtbsra6 kimin duası kabul olur bilinmez isteyen herkese nasip etsin diye dua ediyorum umarım en kısa zamanda bizlerde tadarız