_ipekkkkk böyle yavaştan yavaştan en gereklileri al indirimde falan gördükçe mesela. İşte hastane çıkışı, zıbın, body gibi elbiseler işte battaniye vs. Sonradan sonraya biberon emzik tırnak makası tarak vs öyle şeyleri al. En son da artık mesela 7-8. Ayda bebek arası puset odası falan onlara geçersin. Ben öyle yaptım çok güzel oldu. Mesela hiç oyuncak almadım. Sadece 1 minik çıngırak var. 39+3 doğdu doğacak. Ama oyuncaklar zaten kullanılmıcak şimdi. O küçük çıngırak ne zaman kullanılır ise o zaman hooop oyuncak alışverişi yapıcam :) belki 3 ay sonra… şimdiden almak yük. Bir de herşeyi doğmadan önce almak zorunda değilsin mesela ben ilk 3 ay gerekli olanları aldım. Mesela mama sandalyesi almadım. Daha bebek 6 aylık olup ek gıdaya geçince kullanacağım bir şeyi neden şimdiden onca masrafın arasına sıkıştırayım ki diye düşünüyorum. Sen de öyle yap mesela hamilelikte kıyafet olarak ilk 6 ay alet edavat olarak ilk 3 ay şeklinde alışveriş yapabilirsin. Artık her şeye anında ulaşmak çok kolay. Mesela göğüs pompası almadım belki hiç gerekmicek diye. Gerektiği an eşim arabaya atlar gider eczaneden alır gelir. En fazla yarım saat sonra elimde olur yani. Bazıları bebegin 1 yaşında kullanacağı şeyleri bile alıyor. Mesela salıncak vs. Ama ben ihtiyaç oldukça doğduktan sonra alma taraftarıyım. Bebeğimin ilk 3 -4 ay için tüm ihtiyacları hazır. Sonrasında onun gelişimine ilgi alanına ihtiyaca göre yavaş yavaş gerektikçe alırım.