40+3 üm yarın yatışım var suni deniycez olmazsa sezeryan hayırlısı olsun ikisi konusunda da karamsar degilim doğumdan sonra süt için neler götürmeliyim planlı oldugundan kendim yapıp götürücem kimsem yok kaynanamda annemde başka şehirde yaşıyor reyhan şerbeti ve kayısı hoşafı yapıcam ve börek yapıcam eşim yanımda kalıcak hem sabah giderken yemek hemde orda atıştırabilmek için hurmada götürüyorum başka da aklıma gelmiyor sizin bi öneriniz varmı ?