Melek_ceyhan Merhaba hanımlar 2 sabahtır uyaninca yataktan kalkarken zorlanıyorum kasıktan genital bölgeme makata doğru bı ağrı giriyor çok şiddetli ve sonra geçiyor ama iki sabahtır oluyor ve bebek sabah uyandığımda aşırı bi tarafa toplanıyor idrarı mi yapınca oda düzeliyor korkuyorum sizce sancı mı bu https://resimyukle.link/i/4D559Q 39+2 haftalığım
Guzl Bende 38+5 sürekli sağ tarafta oğlum zaten ve hep bu şekilde duruyor doğum sancısı olduğunu düşünmüyorum ya :/