momofcherry https://resimyukle.link/i/4D5uug https://resimyukle.link/i/4D51SW aralikta dogacak bebeğim icin dışarı cikarken yada ev icinde de uyurken kullanmak icin sizce hangisi daha iyidir
bahtnurr1 momofcherry bence tulum canım eli kolu hareket eder yoksa rahatsız olabilir ve çok güzelmiş hangi site acaba 😊
ecebyrktr momofcherry ev için çok kalın bunlar bence dışarısı için daha uygun yolur diye düşünüyorum.kahverengi olanı daha çok sevdim ben
Zehra1606 Uyku tulumları var tog değerlerine bakılarak alına bilir Bizimde aralık ondan almayı düşünüyorum
mutlugebeee Zehra1606 tog değerinden ben bir şey anlayamadım pek ya benimde doğumum kasım sonu en azından bi üç ay kullandırayım istiyorum hangi tog değerinde almam gerekiyor
Hilallllllll Fotodaki tarzda aldim ilk cocuguma disari cikarken cok kullanisli oldu bayaga kullandım tavsiye ederim canım 🌸 momofcherry
Zehra1606 ZumrutHanim owli markası çok iyi diyorlar 0.3-0.5 tog değerleri genellikle yazın kullanılan tulumlar ince oluyor kışın ise 2.7 tog değeri olan uyku tulumları
bugo Owli uyku tulumu öneririm 0-36 aya kadar kullanılıyor. Sonunda geldi benim ki kumaşı harika ben 0.5 tog aldım.
bugo momofcherry yok hayır Owli uyku Gurusu diye geçiyor ben foto atamıyorum netten bi bakın isterseniz. Önce kundak oluyor sonra fermuarlardan açılıp bacakları falan çıkıyor böylelikle hem yenidoğan hem büyük çocuklar kullanabiliyor
rgk momofcherry benimki de aralıkta gelecek inşallah. ben bacakları giydirmeli değil de düz olanlar var e bebekte kundak gibi 25 tl ye düşmüştü sanırım, ondan aldım. dışarı çıkarmak için de yine o şekilde ama astronot kalın tulum alacağım.