İkiz hamileyim 21 haftalık bir oğlum bir kızım olacak dün doktor kontrolde kızım gelişiminin geride olduğunu ve bacak boyunun kısa olduğunu söyledi ama kalpte parlaklık ve beyinde su toplama felan yok dedi özürlü olabilir yada doğup çok zayıf olacağı için yaşayamayabilir dedi ama şöyle bir şey var ki oğlum zaten hemen kesede görünmüştü kız iki hafta sonra vardı kesede yani aralarında iki hafta var oğlan 464 gram kız 330 gram aralarında hemen hemen 130 gram var böyle bir şey başına gelen var mı