hanife-71 Kızlar 26 haftaya gireceğiz oğlusumla ama gündüzleri hic hareket etmiyo gece yatarken sol tarafima döndüğüm zaman hafif tekmeliyo normalmi sizce
Humeyrakrtl64 hanife-71 Ayniyiz canim bende yarin 26 haftalik olucam gúndúz hiicc hareket etmiyo korkmustum bende demekki normal hareketini hissetmek icin yúz ústú uzaniyorum gene yok
hanife-71 Humeyrakrtl64 yüz üstü ve sirt üstü yatmak iyi değil diye biliyorum dikkat et canım ne zaman tam anlamiyla hissedeceğiz minik bıdıklari ya 😄 herhalde doğana kadar oyle bi istekleri olmayacak 😅