Meliskam canım korkmanı gerektirecek bir durum yok bizde de kan uyuşmazlığı var doktorum doğduktan sonra iğne yapacağını söyledi, aklınız kalacaksa yapalım ama masrafa gerek yok demişti. ☺️28. Haftada yapıp yapmamak size kalmış, ilk çocukta genelde sıkıntı olmuyor. 28. Haftada iğneyi olsanda doğduktan sonra tekrar uyuşmazlık devam ederse yapıyorlarmış, yani şu an için yapsan da olurmuş yapmasan da :) tabi siz yine de kendi doktorunuza danışın