Pinarr35 insallah bir sorun olmaz yaa bnde cok tedirginim 10 gun oluyor ara ara leke goruyorum henuz keseyi gormeye gitmedim doktorum lekelenmeyi normal karsiladi zaten progestan igne progrstan fitil kulaniyorum kulandigin ilaclar hormon ilaclari oldugu icin vucut oyle tepki gosteriyor normal dedi yani …insallah normaldir ..siz keseyi kalp atisini ne zaman gordunuz kac haftalikken