Umutluanne1 Arkadaşlar herkese merhaba . Dün sabah 8 de transferim gerçeklesti dün akşam ve bugün çok çok az pembe lekelenme gelmiş . Sabah da kasıklarım çok az ağrıyordu bu durum normal mi başına gelen var mı 😔🙏
Pinarr35 Umutluanne1 bence lekelenme icin arayin benim hic olmadi baslarda simdi oluyor ama basta hic olmamisti
Pelin-1 Umutluanne1 benim transferden sonraki sabah kahveregengi lekelenmem olmuştu ama pembe olmadi hiç bi danişin bence
Umutluanne1 Denizyildizii hayır söylemedim . Kasık ağrısı ve bel ağrısı normal demişti. Ağrım da yarım saat oldu geçti sabah . Lekelenme acaba işleme bağlı mi diye düşündüm
Denizyildizii Umutluanne1 bende olmamıştı. Bi arayip haber verin belki ilaç falan verir. Coraspin falan kullanıyorsanız onu bırakmanızı söyleyebilir
Umutluanne1 Pinarr35 anladım canım iletişime gecicem 😔 yerleşme kanaması falan kaçıncı günde gerçekleşiyor acaba bilgin var mı . Hiç sanmıyorum yerleşme olacağını ama çünkü dün bir bugün iki
Pinarr35 Umutluanne1 benim 5. Haftaya girmeden oldu bi kuzum hastaneye yattim 1 gece 5+3 de keselerini gordum 6+2 yim su an 4 5 gunde bi gelio onun icinde dusuk engelleyici igne vuruluyorum progestan kullaniyorsun dimi
Elbet-birgun-kavusacagiz Umutluanne1 korkma belki islemden kaynakli olmustur. Vajinal fitil kullaniyosan onu koyarken tirnagin falam cizmistir
Umutluanne1 Elbet-birgun-kavusacagiz fitil kullanmıyorum canım ama kan kırmızı lekelenme olmadığı sürece sorun yokmuş 🙏 bin şükür
Umutluanne1 Pelin-1 anladım canım . Kan kırmızı lekelenme olmadığı sürece sorun yokmuş bin şükür 🙏 senin tutmuş sanırım dimi canım
Umutluanne1 Pinarr35 evet canim progestan kullanıyorum . Proluton igne vuruluyorum birde düşük önleyici için . Hayırlı olsun bebeklerin inşallah 🙏
Elbet-birgun-kavusacagiz Umutluanne1 sukur canm muhtemelen islemden kaynakli lekedir icte kalmistir o gelmisti🌸
Umutluanne1 Elbet-birgun-kavusacagiz inşallah canım ya 🙏 bu 12 gün nasıl geçecek Allah’ım yaa su gibi aksın zaman artık 🤦
Umutluanne1 Elbet-birgun-kavusacagiz İnşallah ya 🙏 kucağımıza Allah’ım bebeklerimizi inşallah popolarina popolarina vuralım artık hak ettiler bunu