15 -16. Haftadan itibaren cok küçük pıt pıtlar hissediyordum. 18. Haftada karnımın dışından belli olan üç dört kez hareket gördüm çok net. Erken oldu diye seviniyordum her gün de pıt pıtları hissediyordum. 3 gündür ne ses var ne seda🙄 5 gün önce doktora gitmiştim o gün de hiç hareket yoktu ama herşeyi sağlıklıydı. 19 haftalık gebeyim. Sizce normal mi