Gizemgulhan Şeker yüklemesi yaptırmalı mıyım? Şeker yüklemesi yaptırmadan gebelik şekeri nasıl takip edilebilir?
Mutlu_damla Gizemgulhan şeker yükleme testi yapılmadan takip etmen mümkün değil kuzum. Çünkü ben şeker yükleme testinden önce var mı yok mu diye yemekten 1 ve 2 saat sonra ölçüm yaptım normaldi hatta düşük bile sayılırdı, ama test yapılınca öğrendim ki gebelik şekerim var. Yani buna aslında gizli şeker de diyebiliriz. Çünkü hiçbir belirti vermedi hala daha yok. O yüzden yaptır derim 🥰💐
Denizyildizii Gizemgulhan tabi yükleme gerekli. Yükleme yaptirmadan takip etmek isterseniz hergün sabah öğle akşam açlık tokluk bakmaniz gerekir
Mutlu_damla ZumrutHanim yemekten sonra 90 çıkmıştı kendim ölçüm yapınca. Yani gayet normal. Testteyse sekeri içtikten 1 saat sonrasi 180 çıktı. Yani yuksek. Ondan diyorum ya canım test olmadan anlaşılmıyor maalesef..
ZumrutHanim Mutlu_damla benim de aclik normal 1. saat 190 2. saat normal diyet yapiyorum insuline basladinmi gebeliksekeri oldugunu kadindogumcumu soyledi
Ylmaz ZumrutHanim bnmde açlık iyiydi tokluk 1. Saat 180 2. Saat 140 çıktı diyet yapıyorum. Size insülin önerdiler mi
Mutlu_damla ZumrutHanim evet canım ama sana neden insülin başladılar? 2 saat sonrasi da mı yüksek? Ben diyet uyguluyorum ilaç insülin yok. 2sat sonrası 124 çıktı benim
Mutlu_damla ZumrutHanim yazidigini tekrar okudum da özür dilerim yanlış okumuşum. Liste uzun benim ya. İkinci hamilelik bu benim. Bunda da çıktı ya. Ilkiyle aynı. Beyaz ekmek, pirinç, hazır paketli gıdalar, seekri yüksek meyveler bunlar yasak işte