Anneays Yeni anne adayı olarak sizlere bir sorum olacak, hamilelik kıyafetlerini en güzel hangi mağazalarda bulabiliyorsunuz fiyat performans olarak 🤗🤗
Ayseee4238 Anneays ben LCW dan tayt, tulum falan aldım çok memnun kaldım hele taytı çok güzel 16.haftamda almıştım şuan 38deyim ve hala giyebiliyorum çok esnek güzel.
Expecting Anneays bende sey sorsam, hem hamilelik de hem de hamilelik sonrasi kullanabilecegimiz kiyafetler alsak? Nasil birseyler alabiliriz? Sadece hamilelik icin kiyafet almak bosa yatirim gibi geliyor bana.
Yldz53 Expecting ben genelde öyle aldım canım bol salaş tişörtler bol elbiseler aldım 38 haftalığım şuan nasipse hepsi doğumdan sonra da giyilir tişörtlerin altına beli bol eşofmanlar aldım öyle hamile kotları falan almadım en çok işini görecek şey hamile iç çamaşırı ama bol stokla 😂
Expecting Yldz53 hamile ic camasiri derken, sutyen mi yoksa kulot mu stoklayayim? Sutyenlerimi kullanirim diye dusunuyorum, yarim atlet seklinde olanlari kullanabilirim.
Yldz53 Expecting emzirme sütyeni kullanıyorum şuan doğumdan sonra da uzun süre kullanırım zaten ama kilot çok gerekli bence geniş ve rahat olması lazım daralıyorsun çünkü son aylarda patlayacak gibi oluyorsun o yüzden birde o sıkınca deliriyor insan bol bol büyük beden al derim sana
Expecting Yldz53 tesekkurler. Bakacagim mutlaka buna. Hatta tontik bacak iclerim de surtmeye basladi, pacali, gobegimi de icine alicak esnek birseyler alayim ben en iyisi.