Ebruuuusalman Merhaba iliskiden ne kadar sure sonra belirti yaşanır acaba 29unda korunmayi biraktik ondan once kurtaj oldugum icin korunuyordum 2 gun once ufak kasık agrim oldu acaba hamilelik belirtisi olma ihtimali varmi sizce acaba
Ccgdm Ebruuuusalman kürtajdan sonra birliktelikten sonra kasik ağrısı bel ağrısı filan çok normal şeyler hamileliğe yormamak lazım cunku bende bir kere düşük yaşadım ardından korunmayı bıraktik ilk iliskiden sonra hamile olacak gibi belirtiler yaşadım ama 5 ay sonra hamile kaldım