Aminee32 Kızımın ismi ❤️gülce 🌼❤️olacak ama bu model sizce nasıl?? https://resimyukle.io/r/CPmpENKv0o
zeynpdemiiir Aminee32 [https://resimyukle.io/r/bgYaB8hhlV](https://) bizimde böyle magnet hazır geri kalanını kendim yaptım 🧡
zeynpdemiiir Aminee32 magneti 3.5 tl ye yaptırdım kutusunu kurdelesini trendyoldan aldım toplam 80 tl falan ödemişimdir kutu kurdele ve içerisindeki life
Kubra_K Aminee32 magnet çok güzel ama en çok ismine bayıldım gülce çok güzel bi isim adıyla büyüsün inşallah sağ salim kucağınıza alın 💜😊